UŽ JSTE SKORO TAM!

Vstupte do ONLINE ŠKOLENÍ ZÁKAZNICKÉ PÉČE a navždy získejte:

Neomezený přístup k jedinečnému know-how, díky němuž se naučíte poskytovat zákaznickou péči, kterou budou vaši zákazníci milovat.

Záznamy z konferencí SupportDay a přístupy do členské sekce.

Praktické dokumenty, jako např. Dokument pro zaznamenávání zpětné vazby od zákazníků a Dokument pro zaznamenávání upsellů / cross-sellů, které vám pomůžou uvést teorii do praxe.

20 vzorových otázek pro pohovor s uchazečem, které vám pomohou při výběru toho pravého hrdiny zákaznické péče.

Přístup do uzavřené Facebookové skupiny, kde vám rádi zodpovíme veškeré vaše dotazy a kdykoliv s čímkoliv pomůžeme.

SupportBox na čtvrt roku zdarma a návod, jak vám pomůže nakopnout efektivitu poskytování zákaznické péče (platí pro nové uživatele SupportBoxu).

Tabulku, která vám ihned odhalí kde se právě nacházíte, kam se chcete dostat a jaké jsou vaše aktuální statistiky.

Není na co čekat, POJĎME DO TOHO! 
Vaši zákazníci to ocení!

V tomto školení se dozvíte jak:

  • Efektivně komunikovat se zákazníky
  • Správně měřit a zlepšovat výsledky zákaznické péče
  • Delegovat dotazy od zákazníků v rámci týmu
  • Sestavit a využívat znalostní bázi
  • Najít, vybrat a zaškolit nového kolegu do týmu zákaznické péče
  • Zkrotit naštvané zákazníky a řešit komplikovanější situace (reklamace, vratky apod.)
  • Zautomatizovat opakující se úkony
  • Nastavit procesy, vedoucí ke zlepšování činností zákaznické péče

             ...a mnohem více!

Nakoukněte pod pokličku úspěšným praktikám a ověřeným metodám kvalitní zákaznické péče!

Získejte kvalitní know-how, použitelné napříč obory, které můžete sdílet s kolegy a donekonečna se jím vzdělávat kdykoliv a odkudkoliv!

Dejte školení k rukám stávajícím hrdinům zákaznické péče, vedení firmy, nebo jej využijte při zaučování nového kolegy! Součástí jsou i praktické ukázky a screenshoty příkladů reálného použití!

Získejte náskok před konkurencí a trvalé, dlouhodobě využitelné znalosti!

Co vstupem do
Online Školení zákaznické péče
získáte?

✅ SupportBox pro 5 uživatelů na 3 měsíce*
✅ Záznam ze 4 ročníků konference SupportDay
✅ Vstup do uzavřené FB skupiny

(hodnota 17.550 Kč)
(hodnota 1.490 Kč)
(zdarma)

Bonusy v hodnotě: 19.040 Kč

Speciální cena: 9.990 Kč

* Bonus SupportBox platí pouze pro nové uživatele

K tomu navíc praktické materiály, které vám pomůžou aplikovat teorii v praxi:
Garanci vrácení plné ceny v případě nenaplnění očekávání, a to do 30 dnů od zpřístupnění
Dokument pro zaznamenávání zpětné vazby od zákazníků
Dokument pro zaznamenávání upsellů / cross-sellů
20 vzorových otázek pro pohovor s uchazečem
Checklisty a tabulky...

Vstupte do Online Školení zákaznické péče ještě dnes

Vstupte do kurzu bez obav

Na celé školení vám dáváme 100% garanci spokojenosti. Pokud nebudete s kurzem spokojeni a napíšete nám do 30 dnů, bez jakýchkoliv řečí vám vrátíme peníze.

Reference spokojených absolventů mých školení

Martin Šauer, Jednatel Balíkobot

Absolvovali jsme s firmou Balíkobot školení od Mária Roženského, které mělo být koncipováno jako školení podpory a jejich procesů. Chtěli jsme si ověřit správnost nastavení našich procesů a případně je ještě zlepšit. 

Výsledek byl perfektní, nejen že jsme detailně probrali fungování našeho oddělení, ale hlavně jsme získali hodně námětů na zlepšení. Díky tomu bezesporu ušetříme mnoho času a zároveň budeme ještě efektivnější. 

Další přidanou hodnotou (nečekanou) bylo, že jsme se bavili i o jiných věcech, jako například využitelnosti různých manažerských programů ve firmě. Odnesli jsme si mnoho praktických rad a zkušeností. Toto školení hodnotím velice pozitivně a doporučuji.

Bc. Nicola Troppová, Operations manager, Fastcentrik

Školení nám bylo velkým přínosem, uvědomili jsme si chyby, kterých se dopouštíme a také řešení jak se těmto chybám vyvarovat. Prošli jsme si celý systém naší podpory a pracujeme nyní na zlepšení. Velice nám pomohly náslechy a rozebrání určitých situací, které nyní praktikujeme pravidelně.