UŽ JSTE SKORO TAM!
Vstupte do ONLINE ŠKOLENÍ ZÁKAZNICKÉ PÉČE a navždy získejte:
Neomezený přístup k jedinečnému know-how, díky němuž se naučíte poskytovat zákaznickou péči, kterou budou vaši zákazníci milovat.
Záznamy z konferencí SupportDay a přístupy do členské sekce.
Praktické dokumenty, jako např. Dokument pro zaznamenávání zpětné vazby od zákazníků a Dokument pro zaznamenávání upsellů / cross-sellů, které vám pomůžou uvést teorii do praxe.
20 vzorových otázek pro pohovor s uchazečem, které vám pomohou při výběru toho pravého hrdiny zákaznické péče.
Přístup do uzavřené Facebookové skupiny, kde vám rádi zodpovíme veškeré vaše dotazy a kdykoliv s čímkoliv pomůžeme.
SupportBox na čtvrt roku zdarma a návod, jak vám pomůže nakopnout efektivitu poskytování zákaznické péče (platí pro nové uživatele SupportBoxu).
Tabulku, která vám ihned odhalí kde se právě nacházíte, kam se chcete dostat a jaké jsou vaše aktuální statistiky.
Není na co čekat, POJĎME DO TOHO!
Vaši zákazníci to ocení!
V tomto školení se dozvíte jak:
- Efektivně komunikovat se zákazníky
- Správně měřit a zlepšovat výsledky zákaznické péče
- Delegovat dotazy od zákazníků v rámci týmu
- Sestavit a využívat znalostní bázi
- Najít, vybrat a zaškolit nového kolegu do týmu zákaznické péče
- Zkrotit naštvané zákazníky a řešit komplikovanější situace (reklamace, vratky apod.)
- Zautomatizovat opakující se úkony
- Nastavit procesy, vedoucí ke zlepšování činností zákaznické péče
...a mnohem více!
Nakoukněte pod pokličku úspěšným praktikám a ověřeným metodám kvalitní zákaznické péče!
Získejte kvalitní know-how, použitelné napříč obory, které můžete sdílet s kolegy a donekonečna se jím vzdělávat kdykoliv a odkudkoliv!
Dejte školení k rukám stávajícím hrdinům zákaznické péče, vedení firmy, nebo jej využijte při zaučování nového kolegy! Součástí jsou i praktické ukázky a screenshoty příkladů reálného použití!
Získejte náskok před konkurencí a trvalé, dlouhodobě využitelné znalosti!
Co vstupem do
Online Školení zákaznické péče
získáte?
✅ SupportBox pro 5 uživatelů na 3 měsíce*
✅ Záznam ze 4 ročníků konference SupportDay
✅ Vstup do uzavřené FB skupiny
(hodnota 17.550 Kč)
(hodnota 1.490 Kč)
(zdarma)
Bonusy v hodnotě: 19.040 Kč
Speciální cena: 9.990 Kč
* Bonus SupportBox platí pouze pro nové uživatele
K tomu navíc praktické materiály, které vám pomůžou aplikovat teorii v praxi:
Garanci vrácení plné ceny v případě nenaplnění očekávání, a to do 30 dnů od zpřístupnění
Dokument pro zaznamenávání zpětné vazby od zákazníků
Dokument pro zaznamenávání upsellů / cross-sellů
20 vzorových otázek pro pohovor s uchazečem
Checklisty a tabulky...
Vstupte do Online Školení zákaznické péče ještě dnes
Vstupte do kurzu bez obav
Na celé školení vám dáváme 100% garanci spokojenosti. Pokud nebudete s kurzem spokojeni a napíšete nám do 30 dnů, bez jakýchkoliv řečí vám vrátíme peníze.
Reference spokojených absolventů mých školení
Martin Šauer, Jednatel Balíkobot
Absolvovali jsme s firmou Balíkobot školení od Mária Roženského, které mělo být koncipováno jako školení podpory a jejich procesů. Chtěli jsme si ověřit správnost nastavení našich procesů a případně je ještě zlepšit.
Výsledek byl perfektní, nejen že jsme detailně probrali fungování našeho oddělení, ale hlavně jsme získali hodně námětů na zlepšení. Díky tomu bezesporu ušetříme mnoho času a zároveň budeme ještě efektivnější.
Další přidanou hodnotou (nečekanou) bylo, že jsme se bavili i o jiných věcech, jako například využitelnosti různých manažerských programů ve firmě. Odnesli jsme si mnoho praktických rad a zkušeností. Toto školení hodnotím velice pozitivně a doporučuji.
Bc. Nicola Troppová, Operations manager, Fastcentrik
Školení nám bylo velkým přínosem, uvědomili jsme si chyby, kterých se dopouštíme a také řešení jak se těmto chybám vyvarovat. Prošli jsme si celý systém naší podpory a pracujeme nyní na zlepšení. Velice nám pomohly náslechy a rozebrání určitých situací, které nyní praktikujeme pravidelně.