Online školení zákaznické péče
Ve 20 hodinách online materiálů vás naučím účinné techniky a postupy, jak z vašich online návštěvníků udělat spokojené zákazníky!
Cena: 9.990 Kč
Právě teď přicházíte o 34 % zákazníků
Průzkumy říkají, že malé a střední firmy mají problém správně nastavit zákaznickou péči. Přitom až 58 % zákazníků potřebuje v průběhu nákupu poradit a pomoci. Pokud tuto pomoc nedostanou, odchází ke konkurenci.
Nyní přichází doba zákaznické péče a ty firmy, které to pochopily a tuto oblast správně uchopily, rostou. Ty zbylé stále cpou mraky peněz do marketingu, draze přivedou návštěvníky na web, ale tam jim neposkytnou péči, kterou potřebují. Neodpoví na chatu, nezavolají zpět. A tito návštěvníci odchází ke konkurenci, kde jim pomůžou.
Posunu vaši zákaznickou péči na špičkovou úroveň
Sestavil jsem videokurz, který vám pomůže vybudovat zákaznickou péči a odstranit chyby, kterých se dopouštíte. Návštěvníci vás budou milovat a uděláte ze zákaznické péče prodejní nástroj.
Proč jsem si jistý, že to, co učím v kurzu funguje? 8 let se věnuji zákaznické péči, pomohl jsem více než 100 firmám a mými školeními a konferencemi prošly tisíce účastníků.
Uvnitř kurzu vás naučím
- Efektivně komunikovat se zákazníky
- Správně měřit a zlepšovat výsledky zákaznické péče
- Delegovat dotazy od zákazníků v rámci týmu
- Sestavit a využívat znalostní bázi
- Najít, vybrat a zaškolit nového kolegu do týmu
- Zkrotit naštvané zákazníky a řešit komplikované situace
- Zautomatizovat opakující se úkony
- Nastavit procesy vedoucí ke zlepšování zákaznické péče
Obsah kurzu
1. Úvod (7 hod 40 min)
- Co všechno může kvalitní zákaznická péče přinést
- Záchrana opuštěného košíku
- Důležitost propojení zákaznické podpory se zbytkem firmy
- Nákupní cyklus zákazníka
- Jaká je situace v České republice
2. Správná komunikace (5 hod 7 min)
- Firemní vize
- Tón komunikace
- Komunikační a tonalitní manuál
- Ukázka vhodných a nedoporučovaných tónů komunikace
- Ukázky nejčastějších chyb v komunikaci
- Ideální odpověď zákazníkovi
- Jak se připravit na nejčastější složité situace
- Jak se vypořádat s naštvanými zákazníky
- Jak se vypořádat s otravnými zákazníky
- Co když chce zákazník mluvit s vedením
3. Komunikační kanály a nástroje (6 hod 15 min)
- Helpdesk
- CRM
- Řízení projektů
- Vratky
- Dokumenty
- Nahrávky uživatelů
- Recenze a hodnocení
4. Statistiky + Data + Procesy (1 hod 11 min)
- Statistiky, které budeme sledovat
- Hodnocení odpovědi
- Průměrný čas vyřešení dotazu
- NPS
- Pravidelné procesy na podpoře
- Dobře zpracovaný proces
- Z praxe: Jak to může vypadat
- Reporting
- Získávání zpětné vazby
- Up-sell / Cross-sell
- Automatická pravidla
5. Personalistika (1 hod 16 min)
- Proč mít kvalitní lidi na podporu
- Ideální pracovník
- Jak správně vybrat člověka
- Kde hledat
- Jak zaučit nového kolegu
- Profilování lidí na podpoře
- Kompetenční matice
6. Další informace (7 min)
- Další vzdělávací materiály
- Knihy, konference, podcasty
Vstupte do online kurzu
Přístup do online kurzu pro celý váš tým. Na neomezenou dobu.
Ke 20 hodinám videa dostanete navíc zdarma
- SupportBox pro 5 uživatelů na 3 měsíce zdarma pro nové zákazníky (v hodnotě 17 550 Kč)
- Záznam 6 ročníků konference SupportDay (v hodnotě 1 490 Kč)
- 8 praktických dokumentů a šablon pro rychlé uvedení do praxe
- 20 vzorových otázek na pohovor s uchazečem
- Vstup do uzavřené Facebook skupiny
Cena: 9.990 Kč bez DPH
Pokud nebudete spokojeni, do 30 dní vám vrátím peníze
Tyto firmy již svou zákaznickou péči vyladily
Co o mých školeních říkají spokojení absolventi?
Hledal jsem experta na pomoc s výzvami a s dalším rozvojem naší zákaznické péče. Během dvou konzultací jsme s provozním ředitelem Radkem Svíčkou měli jasné a praktické výstupy pro tým. Překvapilo nás, že Mária náš zákaznický tým už zná, sleduje nebo dokonce obdivuje. To pomohlo k vysoké důvěře. Mário má vysokou přidanou hodnotu, jde hned k věci a super je navíc i lidsky. Rád se na něj obrátím znovu.
Ondřej Krátký, spoluzakladatel, CEO, Liftago, a.s.
Absolvovali jsme s firmou Balíkobot školení od Mária Roženského, které mělo být koncipováno jako školení podpory a jejich procesů. Chtěli jsme si ověřit správnost nastavení našich procesů a případně je ještě zlepšit.
Výsledek byl perfektní, nejen že jsme detailně probrali fungování našeho oddělení, ale hlavně jsme získali hodně námětů na zlepšení. Díky tomu bezesporu ušetříme mnoho času a zároveň budeme ještě efektivnější.
Další přidanou hodnotou (nečekanou) bylo, že jsme se bavili i o jiných věcech, jako například využitelnosti různých manažerských programů ve firmě. Odnesli jsme si mnoho praktických rad a zkušeností. Toto školení hodnotím velice pozitivně a doporučuji.
Martin Šauer, Jednatel Balíkobot
Školení nám bylo velkým přínosem, uvědomili jsme si chyby, kterých se dopouštíme a také řešení, jak se těmto chybám vyvarovat. Prošli jsme si celý systém naší podpory a pracujeme nyní na zlepšení. Velice nám pomohly náslechy a rozebrání určitých situací, které nyní praktikujeme pravidelně.
Bc. Nicola Troppová, Operations manager, Fastcentrik
Kdo za tím vším stojí?
Jako zakladatel SupportBoxu, dlouholetý organizátor kurzů a odborník ve školení efektivních postupů a procesů zákaznické péče jsem měl možnost nakouknout pod pokličku stovkám firem a změnit životy tisícům lidí. Dělám z obyčejné zákaznické podpory špičkový, výkonný a efektivní prostředek pro zvýšení zákaznické spokojenosti!
Mário Roženský, SupportBox
Často se ptáte
Bude školení přístupné i na více počítačích najednou?
Bude možné sdílet tento kurz i s týmem?
Využiju školení, i když jsem na zákaznické péči jenom já sám a nemám tým?
Dokážu využít znalosti ze školení i když nepoužívám SupportBox?
Co když po shlédnutí kurzu zjistím, že mi školení nedalo nic nového?
Nebyl by pro mě lepší spíše offline kurz?
Mário, já už tohle všechno přece znám a ovládám!
Má kurz smysl i pro mě?
Vstupte do online kurzu
Přístup do online kurzu pro celý váš tým. Na neomezenou dobu.
Ke 20 hodinám videa dostanete navíc zdarma
- SupportBox pro 5 uživatelů na 3 měsíce zdarma pro nové zákazníky (v hodnotě 17 550 Kč)
- Záznam 6 ročníků konference SupportDay (v hodnotě 1 490 Kč)
- 8 praktických dokumentů a šablon pro rychlé uvedení do praxe
- 20 vzorových otázek na pohovor s uchazečem
- Vstup do uzavřené Facebook skupiny
Cena: 9.990 Kč bez DPH
Pokud nebudete spokojeni, do 30 dní vám vrátím peníze
Vstupte do Online Školení zákaznické péče ještě dnes
Přístup do online kurzu pro celý váš tým. Na neomezenou dobu.