
ONLINE ŠKOLENÍ ZÁKAZNICKÉ PÉČE vás naučí ÚČINNÉ TECHNIKY A METODY, jak z online návštěvníků vašeho byznysu udělat stabilní, spokojené zákazníky!
Chcete posunout hranice kvality vaší zákaznické péče, získat davy fanoušků,
kteří vás budou zbožňovat, a zvýšit obraty vaší firmy?
Spokojených účastníků kurzu stále přibývá! Přidejte se k firmám, které už svou zákaznickou péči vyladily do puntíku, a nakopněte svůj byznys správným směrem!


Jako zakladatel SupportBoxu, dlouholetý organizátor kurzů a odborník ve školení efektivních postupů a procesů zákaznické péče jsem měl možnost nakouknout pod pokličku stovkám firem a změnit životy tisícům lidí. Dělám z obyčejné zákaznické podpory špičkový, výkonný a efektivní prostředek pro zvýšení zákaznické spokojenosti!
Mário Roženský, SupportBox
- Proškolil jsem zákaznickou péči ve stovkách firem.
- Pozitivně jsem ovlivnil fungování zákaznické podpory u stovek účastníků konferencí SupportDay.
- Nasbíral jsem přes 800 screenshotů s reálnými příklady excelentní i nefunkční zákaznické péče, které používám jako podklady k analýze úspěšnosti procesů.
Online školení zákaznické péče přehledně shrnuje všechny osvědčené triky a zlepšováky, které jsem za léta praxe v zákaznické péči vyladil k dokonalosti.
Naučte se poskytovat zákaznickou péči, kterou budou lidi milovat! Udělejte ze svého support týmu superhrdiny, na které bude radost se obracet, a zvyšte vaší firmě obraty!
Právě teď přicházíte o 34 % zákazníků.
Jak to napravit během pár týdnů díky online školení zákaznické péče?
Průzkumy říkají, že malé a střední firmy mají problém správně nastavit zákaznickou péči. Přitom až 58 % zákazníků potřebuje v průběhu nákupu poradit a pomoci. Pokud tuto pomoc nedostanou, odchází ke konkurenci.
Stovky školení a konzultací, které jsem za posledních 8 let měl ve firmách ukázaly na 3 hlavní problémové oblasti:
- Neschopnost správně nastavit komunikaci se zákazníkem.
- Neznalost, jak na zákaznické péči prodávat.
- Nepoužívání moderních nástrojů, které šetří čas a zlepšují kvalitu zákaznické péče.
Během pár týdnů vám pomůžu tyto chyby napravit a posunout vaši zákaznickou péči na špičkovou úroveň.
Proč si jsem jistý, že to, co učím v kurzu funguje? Protože jsou to ty stejné postupy, které učím své klienty a s nimiž výsledky měřím. Díky měření vím, že se podařilo zvýšit hodnotu zákazníka o 112 % u jednoho z klientů, či hodnotu objednávky o 62 % u dalšího.

To proč většina firem zákaznickou péči přehlíží je důvod, že zde chybělo vzdělávání a informace, co vše dokáže správně nastavená zákaznická péče přinést. Na konferencích se zákaznické péči nevěnuje dostatek pozornosti. Marketingová oddělení se svými kampaněmi a jasnými čísly přehluší důležité informace, které ze zákaznického oddělení přichází.
Přitom doba marketingová, která tu byla v letech 2020 - 2022 již skončila. Nyní přichází doba zákaznické péče a ty firmy, které to pochopily a tuto oblast správně uchopily, rostou. Ty zbylé stále cpou mraky peněz do marketingu, draze přivedou návštěvníky na web, ale tam jim neposkytnou péči, kterou potřebují. Neodpoví na chatu, nezavolají zpět. A tito návštěvníci odchází ke konkurenci, kde jim pomůžou.
Osm let se věnuji zákaznické péči, přečetl jsem 26 knih, které se zákaznické péči věnují, konzultoval ve více než stovce firem, mými školeními a konferencemi prošly tisíce účastníků. Díky těmto znalostem dokážu ze zákaznické péče vydestilovat to nejdůležitější a přinést to srozumitelnou formou pro každý tým.
Proč prošlapávat cestu sám, když můžete velmi snadno získat to, co funguje. Během pár minut máte veškeré znalosti dostupné pro váš tým. Bez omezení.
Následně můžete nerušeně a neomezeně sledovat jednotlivé části kurzu a postupně aplikovat nabyté znalosti ve svém podnikání.
To, jak je celý kurz postaven a poskládán, vás povede za ručičku od základů, až po pokročilé koncepty. Můžete postupovat rychle, či pomalu, je to jen na vás.
Představte si, jaké by to bylo, kdybyste měli klid, že vaše zákaznická péče funguje skvěle, jak jste si vždy přáli. Že zákazníci, které přivedete neodejdou naštvaně ke konkurenci, ale nakoupí u vás. A navíc se o svou skvělou zkušenost podělí také se svými známými a ti k vám přijdou také nakoupit.
A za tím, co učím si plně stojím. Nabízím vám tak neprůstřelnou garanci 30 dní na vrácení peněz, pokud s obsahem kurzu nebudete spokojeni. Ještě se mi nestalo, že by ji někdo využil.
Díky skvěle zvládnutým principům kvalitní péče dokáže spousta firem dát svým zákazníkům přesně to, co si přejí.
Můžou se tak považovat za PROFESIONÁLY V POSKYTOVÁNÍ ZÁKAZNICKÉ PÉČE!
Uvnitř kurzu vás naučím:
- Efektivně komunikovat se zákazníky
- Správně měřit a zlepšovat výsledky zákaznické péče
- Delegovat dotazy od zákazníků v rámci týmu
- Sestavit a využívat znalostní bázi
- Najít, vybrat a zaškolit nového kolegu do týmu zákaznické péče
- Zkrotit naštvané zákazníky a řešit komplikovanější situace (reklamace, vratky apod.)
- Zautomatizovat opakující se úkony
- Nastavit procesy, vedoucí ke zlepšování činností zákaznické péče
Díky těmto jedinečným postřehům konečně nastavíte správnou úroveň kvality vašeho servisu a spotřebitelé to poznají!
Tyto unikátní tipy a osvědčené metody najdou všestranné uplatnění v oblastech jako:

E-commerce

SaaS

Gastronomie

Logistika

Výuka a vzdělávání

Služby

Cestovní agentury

Agentury

Ubytování

Lokální byznys

Neziskovky
Ať už jste majitel byznysu, máte na starosti management týmu, nebo jste samotný hrdina zákaznické podpory - věřte, že tento kurz vám poskytne všechny odpovědi na zásadní otázky, rozšíří vám obzory a nakopne vás i váš byznys správným směrem!
Co o mých školeních říkají spokojení absolventi?




Absolvovali jsme s firmou Balíkobot školení od Mária Roženského, které mělo být koncipováno jako školení podpory a jejich procesů. Chtěli jsme si ověřit správnost nastavení našich procesů a případně je ještě zlepšit.
Výsledek byl perfektní, nejen že jsme detailně probrali fungování našeho oddělení, ale hlavně jsme získali hodně námětů na zlepšení. Díky tomu bezesporu ušetříme mnoho času a zároveň budeme ještě efektivnější.
Další přidanou hodnotou (nečekanou) bylo, že jsme se bavili i o jiných věcech, jako například využitelnosti různých manažerských programů ve firmě. Odnesli jsme si mnoho praktických rad a zkušeností. Toto školení hodnotím velice pozitivně a doporučuji.
Martin Šauer, Jednatel Balíkobot
Školení nám bylo velkým přínosem, uvědomili jsme si chyby, kterých se dopouštíme a také řešení jak se těmto chybám vyvarovat. Prošli jsme si celý systém naší podpory a pracujeme nyní na zlepšení. Velice nám pomohly náslechy a rozebrání určitých situací, které nyní praktikujeme pravidelně.
Bc. Nicola Troppová, Operations manager, Fastcentrik
VE SPOJENÍ S MÝM ONLINE ŠKOLENÍM SE MĚ ČASTO PTÁTE NA NÁSLEDUJÍCÍ OTÁZKY:
Bude školení přístupné i na více počítačích najednou?
Bude možné sdílet tento kurz i s týmem?
Využiju školení, i když jsem na zákaznické péči jenom já sám a nemám tým?
Dokážu využít znalosti ze školení i když nepoužívám SupportBox?
Co když po shlédnutí kurzu zjistím, že mi školení nedalo nic nového?
Nebyl by pro mě lepší spíše offline kurz?
Mário, já už tohle všechno přece znám a ovládám!
Má kurz smysl i pro mě?
… věřím, že teď už víte opravdu vše!
Jste pořád na vážkách? Ozvěte se mi na info@mariorozensky.cz a probereme to spolu!
Vaše spokojenost je pro mě prioritou, a proto JSEM TU NEUSTÁLE PRO VÁS.
Rád zodpovím jakékoliv dotazy, či vymyslím individuálnější řešení - napište mi!

ONLINE ŠKOLENÍ ZÁKAZNICKÉ PÉČE
je 20 hodin videa a desítky příkladů použití, které se zakládají na létech praxe v oblasti zákaznické péče. Zkušenosti, rady, tipy, ukázky a vychytávky, které změní život vám, vašemu týmu a hlavně - VAŠIM ZÁKAZNÍKŮM!
...a mnohem více!
Nakoukněte pod pokličku úspěšným praktikám a ověřeným metodám kvalitní zákaznické péče!
Získejte kvalitní know-how, použitelné napříč obory, které můžete sdílet s kolegy a donekonečna se jím vzdělávat kdykoliv a odkudkoliv!
Dejte školení k rukám stávajícím hrdinům zákaznické péče, vedení firmy, nebo jej využijte při zaučování nového kolegy! Součástí jsou i praktické ukázky a screenshoty příkladů reálného použití!
Získejte náskok před konkurencí a trvalé, dlouhodobě využitelné znalosti!
Podívejte se na bonusy, které vstupem do
Online školení zákaznické péče
získáte:
✅ SupportBox pro 5 uživatelů na 3 měsíce*
✅ Záznam ze 6 ročníků konference SupportDay
✅ Vstup do uzavřené FB skupiny
(hodnota 17.550 Kč)
(hodnota 1.490 Kč)
(zdarma)
Bonusy v hodnotě: 19.040 Kč
Speciální cena: 9.990 Kč
* Bonus SupportBox platí pouze pro nové uživatele
K tomu navíc praktické materiály, které vám pomůžou aplikovat teorii v praxi:
Dokument pro zaznamenávání zpětné vazby od zákazníků
Dokument pro zaznamenávání upsellů / cross-sellů
20 vzorových otázek pro pohovor s uchazečem
Checklisty a tabulky...
Do kurzu vstoupilo již 154 účastníků
+ Garance vrácení plné ceny v případě nenaplnění očekávání, a to do 30 dnů od zpřístupnění

A kdo za tím vším stojí?

Nadšený podnikatel s pevnou důvěrou v zákaznickou péči. Věří, že základem každého projektu má být orientace na zákazníka a vynikající zákaznická péče. Úspěšně vybudoval a prodal několik firem, na nichž si tuto vizi ověřil v praxi. Své znalosti a zkušenosti nyní aplikuje při vývoji SupportBox - unikátní aplikace pro zjednodušení komunikace se zákazníky skrze e-mail, live chat a telefony. Už přes 6 let pomáhá firmám zlepšit a zefektivnit zákaznickou péči prostřednictvím školení a přednášek. Jeho cílem a firemní vizí je zlepšit zákaznickou péči u 10 000 e-shopů v ČR. Pořádá také konferenci SupportDay.
Mário Roženský, SupportBox
Není na co čekat, POJĎME DO TOHO!
Vaši zákazníci to ocení!