Chcete posunout hranice kvality vaší zákaznické péče, získat davy fanoušků,
kteří vás budou zbožňovat, a zvýšit obraty vaší firmy?
NOVÉ ONLINE ŠKOLENÍ ZÁKAZNICKÉ PÉČE vás naučí ÚČINNÉ TECHNIKY A METODY jak z online návštěvníků vašeho byznysu udělat stabilní, spokojené zákazníky!
Spokojených účastníků kurzu stále přibývá! Přidejte se k firmám, které už svou zákaznickou péči vyladily do puntíku, a nakopněte svůj byznys správným směrem!
Jako zakladatel SupportBoxu, dlouholetý organizátor kurzů a odborník ve školení efektivních postupů a procesů zákaznické péče jsem měl možnost nakouknout pod pokličku stovkám firem a změnit životy tisícům lidí. Dělám z obyčejné zákaznické podpory špičkový, výkonný a efektivní prostředek pro zvýšení zákaznické spokojenosti!
Mário Roženský, SupportBox
- Proškolil jsem stovky lidí v desítkách firem.
- Pozitivně jsem ovlivnil fungování zákaznické podpory u stovek účastníků konferencí SupportDay.
- Nasbíral jsem přes 800 screenshotů s reálnými příklady excelentní i nefunkční zákaznické péče, které používám jako podklady k analýze úspěšnosti procesů.
Online školení zákaznické péče přehledně shrnuje všechny osvědčené triky a zlepšováky, které jsem za léta praxe v zákaznické péči vyladil k dokonalosti.
Naučte se poskytovat zákaznickou péči, kterou budou lidi milovat! Udělejte ze svého support týmu superhrdiny, na které bude radost se obracet, a zvyšte vaší firmě obraty!
Mezi obyčejnou zákaznickou podporou a excelentní zákaznickou péčí, která zlepšuje reputaci, zvyšuje obraty a buduje stabilní klientelu je diametrální rozdíl.
OPRAVDOVÝ ROZDÍL, který se podepíše na všech hodnotách vaší značky a který vás odliší od konkurence!
Jako zakladatel SupportBoxu, pořadatel konferencí SupportDay a za více než 6 let, strávených školením zákaznické podpory, jsem získal unikátní možnost, hlouběji nahlédnout do fungování spousty úspěšných firem. Pozorování, zkoušení nových metod a jejich měření mi pomohlo pochopit co funguje, co nefunguje a co bude fungovat, když se to nastaví správně.
Věřím, že váš byznys je poslání a že každý dokáže ze svého potenciálu vytřískat maximum!
Za poslední 3 roky jsem pomohl nastavit procesy a kvalitu komunikace v rámci zákaznické péče v desítkách úspěšných firem. Nasbíral jsem přes 800 screenshotů plných příkladů funkční i nefunkční zákaznické podpory a pečlivě je analyzoval. Nebyl to snadný proces, ale výsledek jednoznačně stojí za to!
Všechny dílky skládačky zapadly do sebe a vy máte nyní všechny mé užitečné postřehy a ověřené metody k dispozici na jednom místě!
Čím více času jsem věnoval spolupráci s jednotlivými firmami a analýze nasbíraných informací a dat, tím jasněji se rýsovaly
OPAKUJÍCÍ SE VZORY A PRAVIDLA KVALITNÍ ZÁKAZNICKÉ PÉČE.
Zkuste si teď sami vzpomenout na svou poslední, opravdu pozitivní zkušenost z pozice zákazníka:
- Byl poskytnutý servis konzistentní a efektivní?
- Cítili jste se vítáni, vyslyšeni a pochopeni?
- Připadala vám komunikace příjemná a profesionální?
- Dozvěděli jste se, co jste potřebovali?
- Odcházeli jste spokojení a pozitivně naladěni?
- Zdálo se vám, že zaměstnanec servisu dělal svou práci rád a dobře?
- Měl pracovník zákaznické péče kompletní informace a uměl zodpovědět váš dotaz na první dobrou?
- Byli jste informováni o případném problému s vaší objednávkou dřív, než jste si toho sami všimli?
A hlavně - CHCETE SE DO TAKOVÉHO OBCHODU VRÁTIT?
ANO! Přesně tak. A tak to má být.
Tohle se člověku zaryje pod kůži. Tohle doporučíte své rodině a přátelům.
- Ne servis, který vás nenechá domluvit, protože je otravujete…
- Ne obchod, kde nejste vítáni a bojíte se požádat o asistenci...
- Ne produkt, ke kterému máte negativní vztah…
...ale svižný, kvalitní servis, který má svou práci pod kontrolou a dá vám přesně to, co jako zákazník potřebujete. Obchod, který vám splní vše, co vám na očích vidí.
Skvělý zákaznický servis se vyvažuje zlatem a má smysl na něm tvrdě pracovat.
Najít nového klienta stojí v průměru 6–7x více, než udržení stávajícího. [White House Office of Consumer Affairs]
U stávajícího, spokojeného zákazníka je navíc až 14x vyšší pravděpodobností úspěšného prodeje než u nového zákazníka! [Marketing Metrics: The Definitive Guide to Measuring Marketing Performance]
Říkáte si - spotřebitelům jde přece jenom o cenu, zákaznický servis je jim ukradený...
Vážně?
… a říká vám něco tohle?
Nakupujete a potřebujete poradit. Nikdo se vám nevěnuje a připadáte si na obtíž. Cítíte se špatně a radši jdete jinam. Nakoupíte nakonec tam, kde se cítíte pohodlně, vyslyšeni a opečováni. Prvnímu obchodu se už budete vyhýbat a rozhodně o tom řeknete svým známým.
Zní to povědomě?
Nejste sami!
- 83% spotřebitelů vyžaduje při svém nakupování excelentní servis. [zdroj: eConsultancy]
- 66% zákazníků jde kvůli špatnému servisu nakoupit jinam. [zdroj: Accenture]
- 55% zákazníků si kvůli špatné zákaznické péči svůj nákup rozmyslí. [zdroj: American Express]
- 54% spotřebitelů se o své špatné zákaznické zkušenosti zmíní až 5 dalším lidem. [zdroj: Dimensional Research]
A je to jedno, jestli jde o kamenný obchod, nebo eshop.
Je jedno, co zákazník nakupuje, nebo s čím potřebuje pomoct.
Je jedno, jestli offline nebo online.
Kvalitní péče je základem úspěšného vztahu mezi vámi a vaším zákazníkem!
Profesionální práce je vizitka vaší značky!
Díky skvěle zvládnutým principům kvalitní péče dokáže spousta firem dát svým zákazníkům přesně to, co si přejí.
Můžou se tak považovat za PROFESIONÁLY V POSKYTOVÁNÍ ZÁKAZNICKÉ PÉČE!
Na práci zákaznické péče se často pohlíží s despektem. Spousta leaderů firem ji vidí jako to poslední, do čeho je třeba investovat. OPAK SE VŠAK UKÁZAL BÝT PRAVDOU!
58% zákazníků utratí více peněz tam, kde se jim dostane skvělé zákaznické péče! [zdroj: American Express]
Nebojte se ze své zákaznické péče udělat středobod vaší firmy! Pomocí správně nastavených priorit, dobré komunikace a efektivní spolupráce s vašimi zákazníky si z nich uděláte své srdcové fanoušky!
U loajálního zákazníka je
- až 5x vyšší pravděpodobnost, že u vás nakoupí znovu! [zdroj: Temkin Group]
- až 7x vyšší šance, že vyzkouší některou z vašich novinek! [zdroj: Temkin Group]
- až 4x vyšší pravděpodobnost, že vás doporučí svým známým! [zdroj: Temkin Group]
Stačí pár zásahů do každodenních procesů a změníte životy nejen vašim zákazníkům, ale i pracovníkům, kteří se o podporu denně starají.
Pracovník zákaznické péče už dávno není opomíjená, začátečnická pozice.
Je to práce, na které záleží a která vyžaduje excelentní znalost správné komunikace, profesionální přístup a široký přehled.
Zákaznický servis je hlas vaší firmy, který je nejvíce slyšet a má obrovský vliv!
To, jak jednáte se svými zákazníky, je to, co definuje vaši značku!
Udělejte z pracovníků zákaznické péče hrdiny, kteří nakopnou chod vašemu byznysu a přinesou do firmy peníze!
Profesionální péči si zákazník zapamatuje a bude se k vám rád vracet.
Profesionální péče vám zlepší reputaci a zvýší obrat.
Vaši zákazníci se na vás obracejí, protože věří, že jim dokážete a chcete pomoct.
A pokud se k této výzvě postavíte čelem, poskytnete jim servis jako opravdový profesionál a dáte jim více, než si dokázali představit - změníte jejich životy k lepšímu!
Chápání vaší značky v jejich očích se navždy změní...
a jedině díky tomu VAŠE FIRMA POROSTE!
ONLINE ŠKOLENÍ ZÁKAZNICKÉ PÉČE
Vyšvihněte vaši zákaznickou péči na vrchol díky tomu, že se naučíte:
- Efektivně komunikovat se zákazníky
- Správně měřit a zlepšovat výsledky zákaznické péče
- Delegovat dotazy od zákazníků v rámci týmu
- Sestavit a využívat znalostní bázi
- Najít, vybrat a zaškolit nového kolegu do týmu zákaznické péče
- Zkrotit naštvané zákazníky a řešit komplikovanější situace (reklamace, vratky apod.)
- Zautomatizovat opakující se úkony
- Nastavit procesy, vedoucí ke zlepšování činností zákaznické péče
Díky těmto jedinečným postřehům konečně nastavíte správnou úroveň kvality vašeho servisu a spotřebitelé to poznají!
Tyto unikátní tipy a osvědčené metody najdou všestranné uplatnění v oblastech jako:
e-commerce
SaaS
gastronomie
logistika
výuka a vzdělávání
služby
cestovní agentury
agentury
ubytování
lokální byznys
neziskovky
Ať už jste majitel byznysu, máte na starosti management týmu, nebo jste samotný hrdina zákaznické podpory - věřte, že tento kurz vám poskytne všechny odpovědi na zásadní otázky, rozšíří vám obzory a nakopne vás i váš byznys správným směrem!
V TOMTO KURZU PROBEREME…
a do puntíku rozebereme následující oblasti:
1. Úvod
- Co všechno může kvalitní zákaznická péče přinést
- Záchrana opuštěného košíku
- Důležitost propojení zákaznické podpory se zbytkem firmy
- Nákupní cyklus zákazníka
- Jaká je situace v České republice
2. Správná komunikace
- Firemní vize
- Tón komunikace
- Komunikační a tonalitní manuál
- Ukázka vhodných a nedoporučovaných tónů komunikace
- Ukázky nejčastějších chyb v komunikaci
- Ideální odpověď zákazníkovi
- Jak se připravit na nejčastější složité situace
- Jak se vypořádat s naštvanými zákazníky
- Jak se vypořádat s otravnými zákazníky
- Co když chce zákazník mluvit s vedením
3. Komunikační kanály a nástroje
- Helpdesk
- CRM
- Řízení projektů
- Vratky
- Dokumenty
- Nahrávky uživatelů
- Recenze a hodnocení
4. Statistiky + Data + Procesy
- Statistiky, které budeme sledovat
- Hodnocení odpovědi
- Průměrný čas vyřešení dotazu
- NPS
- Pravidelné procesy na podpoře
- Dobře zpracovaný proces
- Z praxe: Jak to může vypadat
- Reporting
- Získávání zpětné vazby
- Up-sell / Cross-sell
- Automatická pravidla
5. Personalistika
- Proč mít kvalitní lidi na podporu
- Ideální pracovník
- Jak správně vybrat člověka
- Kde hledat
- Jak zaučit nového kolegu
- Profilování lidí na podpoře
- Kompetenční matice
6. Další informace
- Další vzdělávací materiály
- Knihy, konference, podcasty
Hladký chod vašeho byznysu, posun vpřed a větší obraty. Zákaznický servis, na který se nezapomíná a hvězdná reputace vaší značky. Už léta pomáhám firmám efektivně poskytovat zákaznickou péči a věřím, že POMŮŽU I VÁM!
Co o mých školeních říkají spokojení absolventi?
Absolvovali jsme s firmou Balíkobot školení od Mária Roženského, které mělo být koncipováno jako školení podpory a jejich procesů. Chtěli jsme si ověřit správnost nastavení našich procesů a případně je ještě zlepšit.
Výsledek byl perfektní, nejen že jsme detailně probrali fungování našeho oddělení, ale hlavně jsme získali hodně námětů na zlepšení. Díky tomu bezesporu ušetříme mnoho času a zároveň budeme ještě efektivnější.
Další přidanou hodnotou (nečekanou) bylo, že jsme se bavili i o jiných věcech, jako například využitelnosti různých manažerských programů ve firmě. Odnesli jsme si mnoho praktických rad a zkušeností. Toto školení hodnotím velice pozitivně a doporučuji.
Martin Šauer, Jednatel Balíkobot
Školení nám bylo velkým přínosem, uvědomili jsme si chyby, kterých se dopouštíme a také řešení jak se těmto chybám vyvarovat. Prošli jsme si celý systém naší podpory a pracujeme nyní na zlepšení. Velice nám pomohly náslechy a rozebrání určitých situací, které nyní praktikujeme pravidelně.
Bc. Nicola Troppová, Operations manager, Fastcentrik
VE SPOJENÍ S MÝM ONLINE ŠKOLENÍM SE MĚ ČASTO PTÁTE NA NÁSLEDUJÍCÍ OTÁZKY:
Bude školení přístupné i na více počítačích najednou?
Bude možné sdílet tento kurz i s týmem?
Využiju školení, i když jsem na zákaznické péči jenom já sám a nemám tým?
Dokážu využít znalosti ze školení i když nepoužívám SupportBox?
Co když po shlédnutí kurzu zjistím, že mi školení nedalo nic nového?
Nebyl by pro mě lepší spíše offline kurz?
Mário, já už tohle všechno přece znám a ovládám!
Má kurz smysl i pro mě?
… věřím, že teď už víte opravdu vše!
Jste pořád na vážkách? Ozvěte se mi na info@mariorozensky.cz a probereme to spolu!
Vaše spokojenost je pro mě prioritou, a proto JSEM TU NEUSTÁLE PRO VÁS.
Rád zodpovím jakékoliv dotazy, či vymyslím individuálnější řešení - napište mi!
ONLINE ŠKOLENÍ ZÁKAZNICKÉ PÉČE
je 20 hodin videa a desítky příkladů použití, které se zakládají na létech praxe v oblasti zákaznické péče. Zkušenosti, rady, tipy, ukázky a vychytávky, které změní život vám, vašemu týmu a hlavně - VAŠIM ZÁKAZNÍKŮM!
Naučte se jednou provždy poskytovat zákaznickou péči jako skuteční profesionálové! Hýčkejte své zákazníky, budou vás za to zbožňovat! Udělejte ze svého support týmu superhrdiny, na které bude radost se obracet, a ZVYŠTE VAŠÍ FIRMĚ OBRATY!
Dozvíte se:
- Co všechno může kvalitní zákaznická péče přinést?
- Jak ji efektivně propojit se zbytkem firmy?
- Jak správně komunikovat a vyvarovat se nejčastějším chybám?
- Jak se vypořádat s naštvanými a otravnými zákazníky?
- Jak správně nastavit fungující procesy a jak je měřit?
- Jak vybrat do týmu správné lidi, kde je najít a jak je zaškolit?
...a mnohem více!
Nakoukněte pod pokličku úspěšným praktikám a ověřeným metodám kvalitní zákaznické péče!
Získejte kvalitní know-how, použitelné napříč obory, které můžete sdílet s kolegy a donekonečna se jím vzdělávat kdykoliv a odkudkoliv!
Dejte školení k rukám stávajícím hrdinům zákaznické péče, vedení firmy, nebo jej využijte při zaučování nového kolegy! Součástí jsou i praktické ukázky a screenshoty příkladů reálného použití!
Získejte náskok před konkurencí a trvalé, dlouhodobě využitelné znalosti!
Podívejte se na bonusy, které vstupem do
Online školení zákaznické péče
získáte:
✅ SupportBox pro 5 uživatelů na 3 měsíce*
✅ Záznam ze 4 ročníků konference SupportDay
✅ Vstup do uzavřené FB skupiny
(hodnota 17.550 Kč)
(hodnota 1.490 Kč)
(zdarma)
Bonusy v hodnotě: 19.040 Kč
Speciální cena: 9.990 Kč
* Bonus SupportBox platí pouze pro nové uživatele
K tomu navíc praktické materiály, které vám pomůžou aplikovat teorii v praxi:
Dokument pro zaznamenávání zpětné vazby od zákazníků
Dokument pro zaznamenávání upsellů / cross-sellů
20 vzorových otázek pro pohovor s uchazečem
Checklisty a tabulky ………….
Do kurzu vstoupilo již 54 účastníků
+ Garance vrácení plné ceny v případě nenaplnění očekávání, a to do 30 dnů od zpřístupnění
A kdo za tím vším stojí?
Nadšený podnikatel s pevnou důvěrou v zákaznickou péči. Věří, že základem každého projektu má být orientace na zákazníka a vynikající zákaznická péče. Úspěšně vybudoval a prodal několik firem, na nichž si tuto vizi ověřil v praxi. Své znalosti a zkušenosti nyní aplikuje při vývoji SupportBox - unikátní aplikace pro zjednodušení komunikace se zákazníky skrze e-mail, live chat a telefony. Už přes 6 let pomáhá firmám zlepšit a zefektivnit zákaznickou péči prostřednictvím školení a přednášek. Jeho cílem a firemní vizí je zlepšit zákaznickou péči u 10 000 e-shopů v ČR. Pořádá také konferenci SupportDay.
Mário Roženský, SupportBox
Není na co čekat, POJĎME DO TOHO!
Vaši zákazníci to ocení!