Školení zákaznické péče na míru pro firmy

Jak probíhá mé školení ve vaší firmě?

Péče o zákazníky je pro dobře fungující firmu nezbytností a hraje velkou roli ve spokojenosti vašich zákazníků. Proto je potřeba vaší podpoře věnovat pozornost.

Spokojený zákazník, kterému zodpovíte všechny jeho dotazy včas a srozumitelně, a kterému pomůžete vyřešit jeho případné problémy, rovná se spokojený zákazník, který se k vám bude rád vracet i v budoucnu.

Pokud chcete dopřát vašim zákazníkům špičkovou péči a profesionální podporu, můžu vám s tím pomoci v rámci individuálního školení pro vás a váš tým.

Co vám přinese školení zákaznické podpory?

  • Vyvarujete se chyb, které dělá až 90 % českých firem
  • Vyřešíme konkrétní problémy, se kterými si nevíte rady
  • Zjistíte více o nástrojích, které vám se zákaznickou péčí pomohou
  • Proškolíme vaše zaměstnance a ukážu jim konkrétní postupy, které razantně zrychlí jejich práci
  • Získáte spokojené zákazníky a tím i větší zisky

Jak školení zákaznické péče probíhá?

V první třetině školení se zaměříme na obecnější věci a sjednocení celého týmu. Podíváme se na časté situace, se kterými se obvykle na zákaznické podpoře setkáváme. Řekneme si, jak je nejlépe řešit a jak se chovat, aby byl zákazník plně spokojen.

V další části se pak podíváme na konkrétní problémy vaší podpory, podle osnovy, na které jsme se dohodli, a rozebereme konkrétní problémy a nedostatky, které vás trápí.

Poté zahájíme vzájemnou spolupráci. Nechám váš tým připravit časté a problémové dotazy zákazníků, ať už telefonické, nebo e-mailové. Všechny tyto dotazy si projdeme a řekneme si, jak se dají vyřešit k co největší spokojenosti zákazníků.

V rámci celého školení můžete vy i váš tým pokládat dotazy, které vás zajímají. Jsem připraven zodpovědět jakýkoliv dotaz.

Jak určíme správný obsah školení právě pro vaši firmu?

V první řadě se s vámi sejdu, či si dáme společný hovor po Skype, kde probereme vaše konkrétní požadavky a nedostatky v zákaznické péči. Řekneme si, zda jsou problémy řešitelné, a zda vám s nimi umím pomoci.

Pokud se dohodneme na spolupráci, zašlu vám dotazník, díky kterému zjistím základní informace. Co vám v rámci podpory funguje a co ne, jak si s podporou poradí váš tým a jak je velký, kolik vám chodí průměrně dotazů, jaké nástroje používáte a zda jste s nimi spokojeni a podobně. Zkrátka informace, které nám pomohou určit správnou strategii pro vás.

Vše vyhodnotím a pošlu návrh osnovy školení, kterou s vámi pro konzultuji a podle rozsahu určíme, zda bude dostačovat půl denní školení, nebo zda to zabere celý den.

Reference

Co o našem školení říkají účastníci?

Absolvovali jsme s firmou Balíkobot školení od Mária Roženského, které mělo být koncipováno jako školení podpory a jejich procesů. Chtěli jsme si ověřit správnost nastavení našich procesů a případně je ještě zlepšit. 

Výsledek byl perfektní, nejen že jsme detailně probrali fungování našeho oddělení, ale hlavně jsme získali hodně námětů na zlepšení. Díky tomu bezesporu ušetříme mnoho času a zároveň budeme ještě efektivnější. 

Další přidanou hodnotou (nečekanou) bylo, že jsme se bavili i o jiných věcech, jako například využitelnosti různých manažerských programů ve firmě. Odnesli jsme si mnoho praktických rad a zkušeností. Toto školení hodnotím velice pozitivně a doporučuji.

Martin ŠauerJednatel Balíkobot

Školení nám bylo velkým přínosem, uvědomili jsme si chyby, kterých se dopouštíme a také řešení jak se těmto chybám vyvarovat. Prošli jsme si celý systém naší podpory a pracujeme nyní na zlepšení. Velice nám pomohly náslechy a rozebrání určitých situací, které nyní praktikujeme pravidelně.

Bc. Nicola TroppováOperations manager, Fastcentrik

Cena školení

Půldenní školení – 25 000 Kč
Celodenní školení – 40 000 Kč

V ceně školení je strategie na míru a čas strávený přípravou. Ceny jsou uvedeny bez DPH.

Jak objednat?

Pokud máte zájem o školení na míru pro vaši firmu, napište nám prosím na info@mariorozensky.cz. Projdeme vaše požadavky a navrhneme nejlepší formát přímo pro vás.