Online školení zákaznické péče

Ve 20 hodinách online materiálů vás naučím účinné techniky a postupy, jak z vašich online návštěvníků udělat spokojené zákazníky!

Cena: 9.990 Kč

Objednat videokurzZobrazit ukázku

Právě teď přicházíte o 34 % zákazníků

Průzkumy říkají, že malé a střední firmy mají problém správně nastavit zákaznickou péči. Přitom až 58 % zákazníků potřebuje v průběhu nákupu poradit a pomoci. Pokud tuto pomoc nedostanou, odchází ke konkurenci.

Nyní přichází doba zákaznické péče a ty firmy, které to pochopily a tuto oblast správně uchopily, rostou. Ty zbylé stále cpou mraky peněz do marketingu, draze přivedou návštěvníky na web, ale tam jim neposkytnou péči, kterou potřebují. Neodpoví na chatu, nezavolají zpět. A tito návštěvníci odchází ke konkurenci, kde jim pomůžou.

Posunu vaši zákaznickou péči na špičkovou úroveň

Sestavil jsem videokurz, který vám pomůže vybudovat zákaznickou péči a odstranit chyby, kterých se dopouštíte. Návštěvníci vás budou milovat a uděláte ze zákaznické péče prodejní nástroj.

Proč jsem si jistý, že to, co učím v kurzu funguje? 8 let se věnuji zákaznické péči, pomohl jsem více než 100 firmám a mými školeními a konferencemi prošly tisíce účastníků.

Uvnitř kurzu vás naučím

  • Efektivně komunikovat se zákazníky
  • Správně měřit a zlepšovat výsledky zákaznické péče
  • Delegovat dotazy od zákazníků v rámci týmu
  • Sestavit a využívat znalostní bázi
  • Najít, vybrat a zaškolit nového kolegu do týmu
  • Zkrotit naštvané zákazníky a řešit komplikované situace
  • Zautomatizovat opakující se úkony
  • Nastavit procesy vedoucí ke zlepšování zákaznické péče

Obsah kurzu

1. Úvod (7 hod 40 min)

  • Co všechno může kvalitní zákaznická péče přinést
  • Záchrana opuštěného košíku
  • Důležitost propojení zákaznické podpory se zbytkem firmy
  • Nákupní cyklus zákazníka
  • Jaká je situace v České republice

2. Správná komunikace (5 hod 7 min)

  • Firemní vize
  • Tón komunikace
  • Komunikační a tonalitní manuál
  • Ukázka vhodných a nedoporučovaných tónů komunikace
  • Ukázky nejčastějších chyb v komunikaci
  • Ideální odpověď zákazníkovi
  • Jak se připravit na nejčastější složité situace
  • Jak se vypořádat s naštvanými zákazníky
  • Jak se vypořádat s otravnými zákazníky
  • Co když chce zákazník mluvit s vedením

3. Komunikační kanály a nástroje (6 hod 15 min)

  • Helpdesk
  • CRM
  • Řízení projektů
  • Vratky
  • Dokumenty
  • Nahrávky uživatelů
  • Recenze a hodnocení

4. Statistiky + Data + Procesy (1 hod 11 min)

  • Statistiky, které budeme sledovat
  • Hodnocení odpovědi
  • Průměrný čas vyřešení dotazu
  • NPS
  • Pravidelné procesy na podpoře
  • Dobře zpracovaný proces
  • Z praxe: Jak to může vypadat
  • Reporting
  • Získávání zpětné vazby
  • Up-sell / Cross-sell
  • Automatická pravidla

5. Personalistika (1 hod 16 min)

  • Proč mít kvalitní lidi na podporu
  • Ideální pracovník
  • Jak správně vybrat člověka
  • Kde hledat
  • Jak zaučit nového kolegu
  • Profilování lidí na podpoře
  • Kompetenční matice

6. Další informace (7 min)

  • Další vzdělávací materiály
  • Knihy, konference, podcasty

Vstupte do online kurzu

Přístup do online kurzu pro celý váš tým. Na neomezenou dobu.

Ke 20 hodinám videa dostanete navíc zdarma

  • SupportBox pro 5 uživatelů na 3 měsíce zdarma pro nové zákazníky (v hodnotě 17 550 Kč)
  • Záznam 6 ročníků konference SupportDay (v hodnotě 1 490 Kč)
  • 8 praktických dokumentů a šablon pro rychlé uvedení do praxe
  • 20 vzorových otázek na pohovor s uchazečem
  • Vstup do uzavřené Facebook skupiny

Cena: 9.990 Kč bez DPH

Pokud nebudete spokojeni, do 30 dní vám vrátím peníze

Tyto firmy již svou zákaznickou péči vyladily

Co o mých školeních říkají spokojení absolventi?

Hledal jsem experta na pomoc s výzvami a s dalším rozvojem naší zákaznické péče. Během dvou konzultací jsme s provozním ředitelem Radkem Svíčkou měli jasné a praktické výstupy pro tým. Překvapilo nás, že Mária náš zákaznický tým už zná, sleduje nebo dokonce obdivuje. To pomohlo k vysoké důvěře. Mário má vysokou přidanou hodnotu, jde hned k věci a super je navíc i lidsky. Rád se na něj obrátím znovu.

Ondřej Krátký, spoluzakladatel, CEO, Liftago, a.s.

Absolvovali jsme s firmou Balíkobot školení od Mária Roženského, které mělo být koncipováno jako školení podpory a jejich procesů. Chtěli jsme si ověřit správnost nastavení našich procesů a případně je ještě zlepšit. 

Výsledek byl perfektní, nejen že jsme detailně probrali fungování našeho oddělení, ale hlavně jsme získali hodně námětů na zlepšení. Díky tomu bezesporu ušetříme mnoho času a zároveň budeme ještě efektivnější. 

Další přidanou hodnotou (nečekanou) bylo, že jsme se bavili i o jiných věcech, jako například využitelnosti různých manažerských programů ve firmě. Odnesli jsme si mnoho praktických rad a zkušeností. Toto školení hodnotím velice pozitivně a doporučuji.

Martin Šauer, Jednatel Balíkobot

Školení nám bylo velkým přínosem, uvědomili jsme si chyby, kterých se dopouštíme a také řešení, jak se těmto chybám vyvarovat. Prošli jsme si celý systém naší podpory a pracujeme nyní na zlepšení. Velice nám pomohly náslechy a rozebrání určitých situací, které nyní praktikujeme pravidelně.

Bc. Nicola Troppová, Operations manager, Fastcentrik

Kdo za tím vším stojí?

Jako zakladatel SupportBoxu, dlouholetý organizátor kurzů a odborník ve školení efektivních postupů a procesů zákaznické péče jsem měl možnost nakouknout pod pokličku stovkám firem a změnit životy tisícům lidí. Dělám z obyčejné zákaznické podpory špičkový, výkonný a efektivní prostředek pro zvýšení zákaznické spokojenosti!

Mário Roženský, SupportBox

Často se ptáte

Bude školení přístupné i na více počítačích najednou?

Ano! Mým cílem je, udělat pro vás školení tak pohodlné, jak se jen dá. Proto jej můžete sledovat odkudkoliv, kdykoliv a v jakémkoliv počtu. Ať jste firma o stovce zaměstnanců, nebo jen vy a váš parťák do deště - jakmile kurz jednou pořídíte, získáte speciální přihlašovací údaje, se kterými si ho dokážete pustit kdy, kde a jak je vám libo. Sami, s celým týmem najednou i z mnoha různých počítačů, nebo třeba z mobilu!

Bude možné sdílet tento kurz i s týmem?

Jasně! V tom právě spočívá kouzlo online školení! Krásně se tak vyhnete tomu, že kolega, který absolvoval offline kurz, opustí tým i s veškerými znalostmi a know-how, které se na něm naučil. Vyhozené peníze. Naše online školení si však můžete s týmem i vedením libovolně sdílet mezi sebou, pouštět si ho donekonečna, průběžně si osvěžovat znalosti nebo pomocí něj zaškolit nového kolegu při nástupu. Bude zkrátka navěky sloužit celé firmě, kdekoliv a kdykoliv.

Využiju školení, i když jsem na zákaznické péči jenom já sám a nemám tým?

Samozřejmě! V tomto kurzu jsou obsaženy užitečné informace a praktické postupy, využitelné individuálně i v rámci týmu. Navíc, pokud se váš tým přeci jen jednou rozroste, můžete tyto materiály jednoduše sdílet s novými kolegy.

Dokážu využít znalosti ze školení i když nepoužívám SupportBox?

Jednoznačně! Tento kurz je zaměřen na konkrétní postupy a praktické metody. Know-how, rady a tipy v něm jsou všeobecně uplatnitelné a podány tak, že se dají adaptovat na váš byznys a praktikovat za jakýchkoliv podmínek. Díky mému online školení vyšvihnete vaši zákaznickou péči na špičku bez ohledu na to, jaký nástroj k tomu využíváte.

Co když po shlédnutí kurzu zjistím, že mi školení nedalo nic nového?

Nebojte! Pokud zjistíte, že se online kurz absolutně minul s vašimi očekáváními, nebo vám nepřinesl žádný užitek, není důvod k panice. Do 30 dnů od jeho zpřístupnění se mi můžete kdykoliv ozvat a já vám bez řečí vrátím peníze. Dávám přednost férovému přístupu a budu mít lepší pocit, když vaše peníze investujete do něčeho, co vám opravdu změní život k lepšímu.

Nebyl by pro mě lepší spíše offline kurz?

Dobrá otázka! Zamyslete se však nad tím, že online školení můžete absolvovat kdykoliv a kdekoliv, kolikrát si zamanete. Můžete si část pustit ráno při snídani a část odpoledne v kanceláři. Extra užitečné momenty si můžete dát na poradě na projektor, či je sdílet s kolegy, kteří pracují z domu. Neuteče vám žádná informace, vše si můžete projít vlastním tempem a vracet se k tomu, co vás nejvíce zaujme. Získané know-how navíc zůstane ve firmě, přístupné všem, odkudkoliv a kdykoliv.

Mário, já už tohle všechno přece znám a ovládám!

Vážně? Tak proč stále narážíte na věci, které nefungují podle vašich představ? Navíc, vždycky je dobré se rozvíjet a zlepšovat, nezaspat dobu. Kdo se ve svém oboru neustále nevzdělává, časem prohraje boj s konkurencí. Často se také dostáváme do situací, kdy jsme přehlceni informacemi natolik, že žádnou z nich nedokážeme zavést do praxe. S mým kurzem se vyhnete nekonečným hodinám samostudia, neporozumění a neúspěšným pokusům. Informace k vám totiž putují už pečlivě probrané, založené na tisícovkách hodin, které jsem této problematice věnoval, a na tisícovkách případů, se kterými jsem se v praxi setkal. Moje osvědčené metody a tipy, které vám předám, jsou sázka na jistotu. Dovolte mi, abych vám pomohl. Společně posuneme vaši zákaznickou péči na závratnou úroveň.

Má kurz smysl i pro mě?

Bezpochyby! Ať už pracujete ve službách, máte svůj e-shop nebo prodáváte software na bázi předplatného (SaaS), pracujete ve vzdělávání, hotelnictví, gastronomii, službách, cestovním průmyslu, máte agenturu, či provozujete jiný lokální byznys, jedno je jasné. Bez ohledu na to, jestli jste majitel, manažer, nebo agent zákaznické péče - v mém kurzu přičichnete k know-how, které se promítá napříč obory a dokáže zefektivnit práci každému. Vaši klienti či zákazníci to ocení, budou o vás básnit a váš obrat poroste.

Vstupte do online kurzu

Přístup do online kurzu pro celý váš tým. Na neomezenou dobu.

Ke 20 hodinám videa dostanete navíc zdarma

  • SupportBox pro 5 uživatelů na 3 měsíce zdarma pro nové zákazníky (v hodnotě 17 550 Kč)
  • Záznam 6 ročníků konference SupportDay (v hodnotě 1 490 Kč)
  • 8 praktických dokumentů a šablon pro rychlé uvedení do praxe
  • 20 vzorových otázek na pohovor s uchazečem
  • Vstup do uzavřené Facebook skupiny

Cena: 9.990 Kč bez DPH

Pokud nebudete spokojeni, do 30 dní vám vrátím peníze

Vstupte do Online Školení zákaznické péče ještě dnes

Přístup do online kurzu pro celý váš tým. Na neomezenou dobu.