Online školení zákaznické péče
Ve 20 hodinách online materiálů vás naučím účinné techniky a postupy, jak z vašich online návštěvníků udělat spokojené zákazníky!
Cena: 9.990 Kč
![](https://skolenipodpory.cz/wp-content/uploads/2020/07/img.png)
Právě teď přicházíte o 34 % zákazníků
Průzkumy říkají, že malé a střední firmy mají problém správně nastavit zákaznickou péči. Přitom až 58 % zákazníků potřebuje v průběhu nákupu poradit a pomoci. Pokud tuto pomoc nedostanou, odchází ke konkurenci.
Nyní přichází doba zákaznické péče a ty firmy, které to pochopily a tuto oblast správně uchopily, rostou. Ty zbylé stále cpou mraky peněz do marketingu, draze přivedou návštěvníky na web, ale tam jim neposkytnou péči, kterou potřebují. Neodpoví na chatu, nezavolají zpět. A tito návštěvníci odchází ke konkurenci, kde jim pomůžou.
![](https://skolenipodpory.cz/wp-content/uploads/2020/07/5.png)
Posunu vaši zákaznickou péči na špičkovou úroveň
Sestavil jsem videokurz, který vám pomůže vybudovat zákaznickou péči a odstranit chyby, kterých se dopouštíte. Návštěvníci vás budou milovat a uděláte ze zákaznické péče prodejní nástroj.
Proč jsem si jistý, že to, co učím v kurzu funguje? 8 let se věnuji zákaznické péči, pomohl jsem více než 100 firmám a mými školeními a konferencemi prošly tisíce účastníků.
Uvnitř kurzu vás naučím
- Efektivně komunikovat se zákazníky
- Správně měřit a zlepšovat výsledky zákaznické péče
- Delegovat dotazy od zákazníků v rámci týmu
- Sestavit a využívat znalostní bázi
- Najít, vybrat a zaškolit nového kolegu do týmu
- Zkrotit naštvané zákazníky a řešit komplikované situace
- Zautomatizovat opakující se úkony
- Nastavit procesy vedoucí ke zlepšování zákaznické péče
Obsah kurzu
1. Úvod (7 hod 40 min)
- Co všechno může kvalitní zákaznická péče přinést
- Záchrana opuštěného košíku
- Důležitost propojení zákaznické podpory se zbytkem firmy
- Nákupní cyklus zákazníka
- Jaká je situace v České republice
2. Správná komunikace (5 hod 7 min)
- Firemní vize
- Tón komunikace
- Komunikační a tonalitní manuál
- Ukázka vhodných a nedoporučovaných tónů komunikace
- Ukázky nejčastějších chyb v komunikaci
- Ideální odpověď zákazníkovi
- Jak se připravit na nejčastější složité situace
- Jak se vypořádat s naštvanými zákazníky
- Jak se vypořádat s otravnými zákazníky
- Co když chce zákazník mluvit s vedením
3. Komunikační kanály a nástroje (6 hod 15 min)
- Helpdesk
- CRM
- Řízení projektů
- Vratky
- Dokumenty
- Nahrávky uživatelů
- Recenze a hodnocení
4. Statistiky + Data + Procesy (1 hod 11 min)
- Statistiky, které budeme sledovat
- Hodnocení odpovědi
- Průměrný čas vyřešení dotazu
- NPS
- Pravidelné procesy na podpoře
- Dobře zpracovaný proces
- Z praxe: Jak to může vypadat
- Reporting
- Získávání zpětné vazby
- Up-sell / Cross-sell
- Automatická pravidla
5. Personalistika (1 hod 16 min)
- Proč mít kvalitní lidi na podporu
- Ideální pracovník
- Jak správně vybrat člověka
- Kde hledat
- Jak zaučit nového kolegu
- Profilování lidí na podpoře
- Kompetenční matice
6. Další informace (7 min)
- Další vzdělávací materiály
- Knihy, konference, podcasty
![](https://skolenipodpory.cz/wp-content/uploads/2020/07/5.png)
Vstupte do online kurzu
Přístup do online kurzu pro celý váš tým. Na neomezenou dobu.
Ke 20 hodinám videa dostanete navíc zdarma
- SupportBox pro 5 uživatelů na 3 měsíce zdarma pro nové zákazníky (v hodnotě 17 550 Kč)
- Záznam 6 ročníků konference SupportDay (v hodnotě 1 490 Kč)
- 8 praktických dokumentů a šablon pro rychlé uvedení do praxe
- 20 vzorových otázek na pohovor s uchazečem
- Vstup do uzavřené Facebook skupiny
Cena: 9.990 Kč bez DPH
![](https://skolenipodpory.cz/wp-content/themes/mioweb/modules/visualeditor/images/image_select/guarantee6.png)
Pokud nebudete spokojeni, do 30 dní vám vrátím peníze
Tyto firmy již svou zákaznickou péči vyladily
![](https://skolenipodpory.cz/wp-content/uploads/2020/07/reference_bw.png)
Co o mých školeních říkají spokojení absolventi?
![](https://skolenipodpory.cz/wp-content/uploads/2023/08/1668883403112-300x300.jpeg)
![](https://skolenipodpory.cz/wp-content/uploads/2023/08/Liftago-Logo_Flag-logo.png)
![](https://skolenipodpory.cz/wp-content/uploads/2020/07/Tvar-4.png)
![](https://skolenipodpory.cz/wp-content/uploads/2020/07/Vrstva-11.png)
![](https://skolenipodpory.cz/wp-content/uploads/2020/07/Tvar-4.png)
![](https://skolenipodpory.cz/wp-content/uploads/2020/07/Vrstva-12.png)
Hledal jsem experta na pomoc s výzvami a s dalším rozvojem naší zákaznické péče. Během dvou konzultací jsme s provozním ředitelem Radkem Svíčkou měli jasné a praktické výstupy pro tým. Překvapilo nás, že Mária náš zákaznický tým už zná, sleduje nebo dokonce obdivuje. To pomohlo k vysoké důvěře. Mário má vysokou přidanou hodnotu, jde hned k věci a super je navíc i lidsky. Rád se na něj obrátím znovu.
Ondřej Krátký, spoluzakladatel, CEO, Liftago, a.s.
Absolvovali jsme s firmou Balíkobot školení od Mária Roženského, které mělo být koncipováno jako školení podpory a jejich procesů. Chtěli jsme si ověřit správnost nastavení našich procesů a případně je ještě zlepšit.
Výsledek byl perfektní, nejen že jsme detailně probrali fungování našeho oddělení, ale hlavně jsme získali hodně námětů na zlepšení. Díky tomu bezesporu ušetříme mnoho času a zároveň budeme ještě efektivnější.
Další přidanou hodnotou (nečekanou) bylo, že jsme se bavili i o jiných věcech, jako například využitelnosti různých manažerských programů ve firmě. Odnesli jsme si mnoho praktických rad a zkušeností. Toto školení hodnotím velice pozitivně a doporučuji.
Martin Šauer, Jednatel Balíkobot
Školení nám bylo velkým přínosem, uvědomili jsme si chyby, kterých se dopouštíme a také řešení, jak se těmto chybám vyvarovat. Prošli jsme si celý systém naší podpory a pracujeme nyní na zlepšení. Velice nám pomohly náslechy a rozebrání určitých situací, které nyní praktikujeme pravidelně.
Bc. Nicola Troppová, Operations manager, Fastcentrik
![](https://skolenipodpory.cz/wp-content/uploads/2020/07/5.png)
![](https://skolenipodpory.cz/wp-content/uploads/2020/07/profil.png)
Kdo za tím vším stojí?
Jako zakladatel SupportBoxu, dlouholetý organizátor kurzů a odborník ve školení efektivních postupů a procesů zákaznické péče jsem měl možnost nakouknout pod pokličku stovkám firem a změnit životy tisícům lidí. Dělám z obyčejné zákaznické podpory špičkový, výkonný a efektivní prostředek pro zvýšení zákaznické spokojenosti!
Mário Roženský, SupportBox
Často se ptáte
Bude školení přístupné i na více počítačích najednou?
Bude možné sdílet tento kurz i s týmem?
Využiju školení, i když jsem na zákaznické péči jenom já sám a nemám tým?
Dokážu využít znalosti ze školení i když nepoužívám SupportBox?
Co když po shlédnutí kurzu zjistím, že mi školení nedalo nic nového?
Nebyl by pro mě lepší spíše offline kurz?
Mário, já už tohle všechno přece znám a ovládám!
Má kurz smysl i pro mě?
![](https://skolenipodpory.cz/wp-content/uploads/2020/07/5.png)
Vstupte do online kurzu
Přístup do online kurzu pro celý váš tým. Na neomezenou dobu.
Ke 20 hodinám videa dostanete navíc zdarma
- SupportBox pro 5 uživatelů na 3 měsíce zdarma pro nové zákazníky (v hodnotě 17 550 Kč)
- Záznam 6 ročníků konference SupportDay (v hodnotě 1 490 Kč)
- 8 praktických dokumentů a šablon pro rychlé uvedení do praxe
- 20 vzorových otázek na pohovor s uchazečem
- Vstup do uzavřené Facebook skupiny
Cena: 9.990 Kč bez DPH
![](https://skolenipodpory.cz/wp-content/themes/mioweb/modules/visualeditor/images/image_select/guarantee6.png)
Pokud nebudete spokojeni, do 30 dní vám vrátím peníze
![](https://skolenipodpory.cz/wp-content/uploads/2020/07/5.png)
Vstupte do Online Školení zákaznické péče ještě dnes
Přístup do online kurzu pro celý váš tým. Na neomezenou dobu.